Nu får jag handla sprit på systemet! Synd bara att jag inte e hemma.

Idag, fyllde jag 20, hade jag varit i sverige, så hade jag kunnat gå till systemet o handla dricka. MEN nu befinner jag mig i USA där 20 är som att fylla 17.. Dock är jag här med världens bästa människor.
VILKET ÄVENTYR jag har varit med om ikväll alltså.  HAHAHA kan inte sluta skratta.

Jag hade inte förväntat mig något speciellt eftersom det är en mångag, jag slutade sent och jag fyller liksom bara 20 (inte så att man kan ut på klubben o festa liksom).

Well,  så vi gick till California Pizza Kitchen o käkade jättegod middag, sen skulle tessie o terre gå o köpa varsin drink, men istället kom dom tillbaka utan, och efter 3 minuter börjar alla sjunga och in kommer det en stor bit av världens godaste cheescake med ett ljus i :) aaaw.


Efter att ha krängt en hel pizza så fick alla hjälpa mig att trycka i sig den goda cheescaken också. Jag ville typ kräka lite så mätt jag var, men de hade förstört de goda så jag sket i de ;)

När vi sen skulle gå, så slängde dom helt plötsligt på mig ögonbindel och musik i öronen. WOOOT?! Jahapp, de va bara att hänga på. Lite spännande måste jag säga. Alltså de kändes som att dom tog mig runt i hela santa barbara utan att se något, sen in i en taxi, ut ur en taxi och sen gå igen. Helt plötsligt VIPS så var vi inne på en strip klubb.. OJOJOJ! hahah de va nog de sjukaste någonsin.
Där fick man.. ehm Privatshow (tack för de tjejjer hahaah precis vad jag ville ha...)  hahahahhahaha
Nä men de va kul.
Sen åkte vi iväg och bowlade :)

Ja de va lite kortfattat om hur min kväll har varit, har haft jättekul :) och tack för alla gratulationer på facebook, mail, brev och sms.

<3

Bilder KANSKE kommer! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0