Jag lever.

Första blogginlägget sen jag kom hit.. Fy. Men de e så fruktansvärt tråkigt att blogga, och dom flesta vet ändå redan vad jag pysslar med så bloggen blir liksom REPEAT! kul? njäe..
Well, just nu känner jag bara för att berätta att jag o Tessie har börjat köra på den nyttiga stilen, vi har börjat äta nyttigare,  och träna på gymmet nere i "stan" dt låter mycket bättre hahaa (downtown).
Vi har hållt på i 2 dagar,
dag ett: gymma i 1 timme.
dag två: uppvärmning 20 min på löpbandet och crosstrainern. Sen Träningspass a´la Tessie där vi tränade hela kroppen under en halvtimme.
Sen simma 20 minuter.
FY va slut jag var sen. Så vi avslutade i bubbelpoolen o sen gick vi o duscha,
SEN gick vi till ralphs och jag köpte gröt!!
GRÖT! omg.
Well, läs mer på http://tessiesandra.blogg.se/
Och förresten jag kan ju informera att just nu har jag ont i HELA min kropp.m Så in i h#lv#te.
Känner mig som en pensionär. Men jag vägde mig i morse, och de va -1 kg
WOHOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0