I Santa Barbara åker man limo till gymmet!

Hej svej, jag börjar ju nästan bli bra på detta med att blogga igen.
Vad har hänta sen jag skrev sist? hmm, jo jag har gått ner 2 kg.
Vi e två mycket flitiga flickor som gymmar. Så flitiga så att vi till och med mitt i natten (2-3) fick för oss att gå ner och gymma (PÅ EN LÖRDAGKVÄLL LIKSOM!?!?). Sagt och gjort. På vägen till gymmet fick vi dock ett litet uppdrag.
En av tessies killkompisar hade glömt sin mobil i en taxi efter en natt i IV. Så vi ringde mobilen och bestämde träff med taxin som visade sig vara en limo. Ja, så vi fick mobilen, taxi chaffisen va skit trevlig, och frågade om vi ville ha skjuss ner till stan för han skulle ändå dit. HAHA sure varför inte liksom. Så där sitter vi i en limo iklädda träningskläder och får skjuss till gymmet. haha inte illa pinkat alltså.
Well, nu tänkte jag göra lite läxa....eller nej nu ljög jag. Jag ska nog facebooka lite :)
Hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj vad du har bloggat! hejaheja! Nu är jag nöjd! :D

2010-10-18 @ 11:54:56
URL: http://hanna21.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0