Det är väl daga att börja..

Well, någon gång får man väl komma igång med bloggandet igen.
Jag kan börja med att jag har fått köpa ny iPod, förmodligen har den andra blivit snodd!!
Well, så nu har jag iPod nano 6th generation. Helt ok,  föredrog helt klart min andra men denna e liten och behändig.


Skolan går bra, bättre än vad vissa tror iaf. (HOST HOST arbetslösa misslyckade gamlingar)
I engelska klasserna kan man bara få Pass eller No pass. Men mitt betyg ligger på A i båda. I film klassen blev jag vald till editor och scriptsupervisor (vilket är bra).

Lägenheten vi bor i e jättefin, men alla har väl redan sett den (bilderna på fb?)
Äsh lägger upp lite bilder här också!

Utsikt från vår balkong!




Roomies



Fest på ett tak :)

De va allt för denna gånen.
Nöjd Hanna?? :)

Heejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0