Life´s good!

Nu senaste veckan har de varit fruktansvärt tråkigt väder, och välsigt mycket att göra i skolan. Detta innebär också väldigt slarv med träning och SURFING. Trisst
Nu börjar dock mitt liv ordna upp sig.
Jag har börjat ändra mina framtidsplaner till något som jag anser bättre!
Istället för att fastna här och behöva plugga matte i 2 år och få feta studie skulder, så tänker jag stanna 1 termin till, sen åke hem (och då menar jag inte skåne DET ÄR UTESLUTET!) men ialla fall till Sverige och försöka skaffa mig ett litet jobb. Sen sommaren har jag tänkte att spendera på bartender utbildning i aiya napa?
surfsemester på bail?
charter resa?
språk resa + surfing?
ta körkort?
plugga film/ grafisk design GRATIS i sverige :)
Jag vet att VISSA inte håller med alls, Men jag tycker att mina planer e världens bästa!
PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0