Bartenderskola i Ayia Napa

OOOHHH va kul de hade varit. Fram till nästa sommar ska jag spara alla pengar jag har! Alla pengar jag får till att kunna åka till Cypern och bli en utbildad bartender. Alltså, kul grejj + att de e alltid bra att ha i bakfickan. Man kan även få möjlighet till jobb där efter det.
SJUKT KUL!
Hela alltet med utbildning, boende, kursmaterial, lunch en gång per dag kostar 10000 kr för 3 veckor!!
Och sen räknar dom 20 euro (typ 200kr) varje dag för nöje och övrig mat. Och sen får man betala flyget själv såklart.
OMG SÄGER JAG BARA, fy vad jag ska spara!! 
Och skulle de sen vara så att det inte blir av, så e de ju fortfarande bra för då har jag ja massa sparade pengar.
MEN GUUUD VAD JAG HOPPAS!!
Mamma, nu får du hjälpa mig med detta! okej? PUSS
KUUL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0