VÄSKAN!! <3

Hade shopping dag med mamma, moster Jenny och min mormor idag. Det var roligt, från 10 till halv 4 hann vi med typ... 2 affärer? Victorias Secret och MACYS!! vet inte hur länge o hur många gånger vi var där inne (på macys då alltså). Massa väskor inhandlades bl.a. 
Denna finfina väskan fick jag av min moster idag. Hon är så söt. Ville egentligen inte ta emot den, det känndes som att de va liiite för mycket. Men den var skiit snygg och nu kommer jag ialla fall tänka på henne varje gång jag använder den väskan =)
Jag fick pengar av mormor och morfar och av mamma, så att en liten fattig student också kunde handla. 
 

Det har varit en rolig dag MEN....
....Imorgon är sista dagen dom är här innan dom åker vidare till Chicago. Jag kommer sakna dom alla, vill att dom ska vara här föralltid med mig.
Mamma, pappa, mormor, morfar, jenny, linus.  Gonna miss u guys. 

Och nu slog det mig... 2 månader kvar i SB... 2 MÅNADR?! Damn! tiden går verkligen fort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0