Oscar!

I elise house soffa sitter det just nu 7 tjejer ihopkurade framför tv:n och kollar på oscars galan.  
Nästa helg förvandlar jag elise house till en film location/studio (?!), well, det ska filmas scener till min musik video helt enkelt.. KULIGT!!  Det jobbiga är bara allting man måste släpa med sig hem, BLÄ. Ja jag kommer ialla fall vara stark efter att ha släpat hem en kamera, ett light kit och sandbags.  Har beställt color correcting kit (gels) hoppas jag hinner få dom till helgen. (okej nu ska jag sluta prata om saker som endast jag bryr mig om).
I helgen kommer det säkert bi fest också, alltså.. Har man bestämt sig för att stanna hemma o plugga i helgen, och mina lovely roomies frågar ifall jag vill med och festa, då e det nästintil omöjligt att stå emot.! 
kommer bli en super-helg! Och imorron e det tillbaka till skolan (nu skriver jag i princip exakt likadant som på elise house bloggen "Noll-Fantasi-JA!")
 Btw om 2 veckor kommer mamma, pappa, bror, mormor, morfar och moster (som har lovat att följa med o se hur amerikanare festar hoho, eller hur jenny?!)
Längtar jag eller längtar jag?!


Lovely camera.  Canon XHA1

En till Lovely camera. Sony HVR-A1U


Nån som vet vilken som är bäst? jag är ute efter Skärpa och bildkvalité. Sättet den hanterar ljus och färg.
Hjälp?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, jag lovade väl det men när jag ser dina fest bilder så känner jag mig gammal.

2010-03-09 @ 10:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0