Hälsningar från wanabe regnig-sverige-sommar!!

Hello, alltså, jag skojjar inte om jag säger att det regnar konstant hela tiden, eller jo det gör jag, det regnar inte riktigt hela tiden, men det känns som det. Fyyy, jag blir så trött..

Igår var jag hos en academic councelor, va säger man? jag ska nog ta assesment testen innan jag börjar tänka på att ta AA-degree i film production, om jag är riktigt dålig i matte (vilket jag är) så måste jag läsa två mattekurser för att komma upp till den matte kurs jag måste läsa! USH. jag som hatar matte.
Får se hur bra (eller dåligt!!) jag gör i från mig på matte testen. Får plugga plugga och plugga. (ööh, va tråkigt de lät!) men va gör man liksom inte för framtiden.

nu måste jag börja tänka på hur jag ska gå tillväga med min musikvideo som jag ska göra till Directing klassen.
Det måste helt klart vara den mest krävande klassen hittils, men men, det kan vara bra också. Den är sjukt rolig ialla fall!

Så, Nu har jag inte mer att säga, så jag sätter punkt här.

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0