5 days...

...tills min kära familj kommer hit.. Ni alla lär väl ha fattat det vid de här laget efter som jag tjatat om detta sen jag kom hit förra terminen ungefär. Men det är ju helt sjukt så fort tiden går/har gått.. Känns som att det är helg alltid (nog mest för att jag knappt har haft några läxor och att jag alltid har något att göra). Och som att vi kom hit typ för två veckor sen. Och som att vi nyss börjat skolan. De känns som att tiden bara flyger förbi, vilket är synd. För en vecka sen (såklart inte!) så stod min nedräkning på: 67 dagar tills familjen kommer..  Och nu står det 5... Ojojoj

Jaja, skolan går bra (för er som bryr sig), saknar ideer och en bra kamera bara, men annars går de.
Fick tillbaka några uppgifter i directing classen: A- på 3 av dom och A på 2 läxor..  Editing II uppgifterna va jag dock inte lika nöjd med. Har slarvat med att hålla deadliner så blev minus poäng på det.  Fyyy Sandra..
WellWell, det är nu tisdag kväll och min helg har officiellt börjat :)  Kommer ägna tid åt att filma lite, men inga lektioner att passa eller någonting, GÖTT säger jag.
Får se vad mina söta roomies ska hitta på, imon blir det stranden iallafall.

JESSICA !!
SE TILL ATT SKICKA HIT DIG SJÄLV I ETT PAKET..
NU !  I MISS YOU !


Gott folk, jag välkommnar nu 26 grader C till SB.
Alltiid sommar sommar sommar i cali !
LOVE IT.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag längtar till jag kan krama dig. Puss sötnos

2010-03-17 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0