and documentary is now officially OUT!

Okej allihopa, jag ska försöka att bättra mig med bloggen *host, som jag har sagt i alla andra inläggen också, host host* 
Well, nu har skolan kommit igång och det känns riktigt bra.  Jag läser: Editing 2, Cinematography 2, Directing for the camera och nu även Color correction.
Igår! Gick vi fram till vår lärare efter directing klassen, och frågade ifall där fanns plats i Color correcting, han sa att sist var det tyvärr fullt men om det fanns plats idag så skulle vi få platserna. Som han skratta när vi sa: We reealy DON´T wanna be in documentary class.. 
När vi träffade på honom senare så sa han: Well?!, what have you guys decided..
Vi: euhm, we are going to talk to our teacher and then we are coming over. (klasserna är på samma tid, så vi var tvugna att medela läraren innan)  Ojojoj vad han såg stolt ut när han gick där ifrån! Hoho.
Fick en kod innan vi gick hem WOHOOO! Dont worry, be happy! Och nu måste vi köpa en Color Correcting bok, och något color wheel.
Nepp, nu ska jag till skolan.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0