synd-om-sandra-dag!

Knarkat halstabletter och snuvat isönder min näsa är vad jag har gjort idag. Nu är jag även inne på min 3:e kopp te med honung i hopp om att antingen min hals eller förkylning ska bli bättre! BLÄÄ
Imorgon ska jag även vara i skolan kl 8!!  HÄR NI?? ÅTTA !! fyfan, och det är bara för att jag e så fruktansvärt seg. 3 av mina uppgifter ska vara klara imorgon, varav två måste göras i skolan.

I morse när jag nyss kommit upp till bussen och satt mig ner, så hörde jag: Saaandra! Saaandraaa??!
När jag upptäcker att det är min lärare som kört in på busshållplatsen och skriker på mig, så går jag fram och ser whats the matter?!.
"You want a ride to school?..." Yepp? Why not liksom..
Lite småskumt! haha. Ialla fall, hela dagen har det känts som att mitt huvud liksom... ska trilla i golvet och bara ligga livlöst som en sten där.. (?!) Repeat: "Livlöst som en sten" Öööhum??! WOOOT?
jag behöver nog gå o lägga mig nu.
oj! nu kom jag på mig själv med att skriva till min mamma (nej de va mamma som påpekade det faktiskt) :  de e jag som e dålig åp att parkera bara
FÖRKLARA ska det självklart stå.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0