Snyyyft!!

HJÄLP!!
Jag blir rädd.
för mig själv!!
Har precis kollat klart på Freedom Writers som för övrigt är en väldigt bra film. Men hursom helst, i vissa delar av filmen, ni vet såhär små fast ändå stora moments så började jag NÄSTAN gråta. Storgråta, tills hela golvet var täckt med en halv meter vatten, så jag kunde sätta mig i en hörna med en paraply drink i handen för att sen kolla klart på resten av filmen (livin´ the california dream) 
*Host Jag-är-trött Host*
Ush, detta inlägget börjar spåra ut redan här, jag ska nog sluta skriva nu, i hopp om att jag någon gång kommer ha något vettigt att skriva om.
P.S.
Sandra är ingen gråtare! Har aldrig varit och kommer aldrig att bli.
PUNKT!

:) Varför skrev jag ens detta? ööh, radera? sudda ut?  PALLA!
Sovdags! Im Out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Harru den på datorn? Kan jag få den då? Har du nå mer bra filmer?

2010-02-09 @ 23:57:52
URL: http://hanna21.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jadu Hanna, det kan du få. Har massa filmer :P

Vi får ha movie night nån dag.!

2010-02-10 @ 06:24:20
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0