Kvitto,counselor och Träning!

Idag har jag äntligen fått tummarna att gå till affären och handla nässpray. Jag fick tillbaka växlen, mitt nässpray OCH ett 3 meter långt kvitto :O HUH?! okej kanske inte bokstavligt 3 meter, men jag ljuger inte ifall jag säger en halvmeter. Halvmeter kvitto för ett jävla nässpray, haha ojojoj..
Well mamma, idag har jag också fått tummarna i röven att prata med en counselor (studievägledare typ) fick reda på vad jag behöver göra inför nästa termin (som ungefär nästan är: ingenting). Dock kunde hon inte hjälpa mig med klasser och sånt, men jag fick tid till en Academic Counselor på tisdag som ska tillsammans med mig sätta ihop ett schema om vilka kurser jag ska läsa kommande terminer! GÖTT o få det gjort.

Idag ska jag följa med Emma o Therese o träna.. Dansa till och med. Det ska bli skojj.

Jag och Moa har gjort pankakor idag, Swedish pannkakes MMHH, gott.. Vi har trott att Hanna har blivit kidnappad (lång historia).
Nä, va tråkigt allting blev nu. Ush det var allt för mig! HEJJ


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA! Jag hörde om era fina telefonsamtal :D

2010-02-27 @ 03:34:45
URL: http://hanna21.blogspot.com
Postat av: sandra

Ja! de va läskigt :P

2010-02-27 @ 12:54:25
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0