kärlek <3 <3

Jag är kär! Kärare än någonsin! Och denna kärleken är här för att stanna!

Canon EOS 7D,  en i min klass har en, ÄR JAG AVIS ELLER?!?!

Om alla lägger 500 var så borde ni ha råd med en lien present till mig för att jag e så himla duktig :)  Haha, här i USA kostar min lilla älskling ungefär 10 000 svenska kronor, vilket är 7 000 kr billigare än i Sverige. 
Oooohh, VILL HA, VILL HA, VILL HA. Den spelar även in film, med grymt mycket bättre kvalite än kamerorna vi har i skolan. Väldigt lättanvänd. AS BRA KAMERA!

Nu ska jag drömma mig bort och fantisera om ett stort fett bröllop med my new love.
PUSS

Kommentarer
Postat av: moa

äh, vi får väl sätta vår plan i verket helt enkelt ;)

2010-02-23 @ 06:46:02
Postat av: sandra

Ja verkligen, det tycker jag. Vi borde lägga upp en bra plan. Muhahah

2010-02-23 @ 08:12:14
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0