Jag hatar mitt täcke! (förvarning: onödigt babbel)

FÖRLÅT!! det är inte kul att blogga längre..
 Jag kan börja med att idag har jag varit RIKTIGT trött, och det har märkts också. Shit, stackars folk som har stått ut med mig (nobel pris till dom)! Och så har gjort klart min första läxa, manus! blev en riktigt bra liten historia HAHA (Jag skrev den när jag va trött). 

Nu har jag o Tina nu officiellt bytat från äckel documentary filmmaking kursen till Color correcting.  GRYMT mycket roligare. Och vår lärare bara skrattade när vi sa att vi tyckte Document va tåkigt och ville va på hans lektion istället, han såg riktigt nöjd ut ett tag. Så nu har jag Curtis Bieber i alla mina 4 kurser, han e riktigt bra!

FAN VA JAG LUKTADE GOTT IDAG! Hej självförtroendet!!!  nej jag skojja, men på vår 5 timmars håla fördrev vi tiden med att bl.a. gå till Sephora (Smink, Parfymer o.s.v.)  Wohoo, när vi kom ut ur affären luktade hela vi killparfym (va trött!!) Folk måste ha tott att jag var helt korkad när jag gick o sniffade på migsjälv.

För någon dag sen fick min roomie Tina vittna till ett historiskt ögonblick!, håll i hatten nu mamma o pappa, mormor, jenny, jessica, annis, watherer (alla som läser) JAG STÄDADE!!! helt frivilligt!  Värsta hemmafrun, sprang runt i förkläde och skrubbade allt som var lite dammigt, diskade, tvättade. Okej skämt åt sido. Men seriöst, jag städade. Vårt rum glänser typ nu.

Nej ush vad drygt detta börjar bli nu, jag måste sova nu!
Till avslut vill jag bara helt onödigt berätta att mitt täcke har blivit jobbigt! Allt de ludd fluff saket (alla andra kallar det fyllning) som finns i alla täcke ligger i en klump i ett av hörnen.. *MORR*

Hojj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0