Colin Firth <3

okej IDAG!!! alltså vad säger man.. Det är filmfestival i santa barbara just nu, kändisar som Sandra Bullock, Julia Roberts, James Cameron och Arnold Schwarzenegger har varit här, jag har dock inte sett någon av dom (shame on you Sandra, shame on you!) 
Well, Anyways..
Innan vi bytade bort document äckel klassen mot color correcting fick vi biljetter till Julianne Moore när hon skulle få Montecito Award! Hur awesome e inte det? Julianne Moore! Hon verkar vara en väldigt vettig tjej, snygg e hon också för o va så gammal.

IDAG, !!! Hade vi fått reda på att Colin Firth skulle komma lite senare och gå på röda mattan. Ämma och jag hade inget för oss så vi drog dit! AWESOME!!!  Stod och väntade där i säkert 45 minuter brevid en as dryg snubbe som verkade helt besatt..  Till slut kom han dit. Stressad. men han tog sig tid till både foto och autografer (YEY)
Efter det följde vi med resterande roomies (de som inte är i Vegas o lever livet) till Dear John.. Hade nog liiite för höga förhoppningar om den filmen, men den var bara allmänt mysig!


Arlington Teathre


Julianne Moore

Hysterin runt Colin Firth :D

There he is!


Fick en bild när jag står brevid honom.
TYVÄRR på grund av en tant med en skrikande bebis (okej jag överdriver! den skrek inte) så fick vi ingen bild på Emma o Colin! Han skulle precis ställa sig brevid henne då tanten trycker sig igenom håller upp ungen och skriker "ME AND THE BABY, ME AND THE BABY, we have followed you since a long time!!" Ööööh.
Jaja, hon fick ialla fall röra honom. Inte illa pinkat alltså, inte illa alls! 

Slänger in två bilder från Basketen också nu när jag ändå är i farten.


Gott folk! Dessa bilderna har jag tagit själv, And Im damn proud of it! Nej nu är det snart sovdags :)
Miss u guys at home!! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin man, fin kväll, fina bilder, fin festival! :D

2010-02-15 @ 11:09:10
URL: http://hanna21.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jepp, I know, din bild tjuv :P

2010-02-15 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0