Be happy don´t worry!

Fan precis nu efter jag skrivit rubriken kommer jag på vad jag har glömt idag.. FYYY, jag skulle prata med en studievägledare på skolan idag, under drop-in time. SÅKLART glömmer jag detta. ööööhh typiskt Sandra.
*SUCK*
Well, jag har fått reda på att klass 177 (som jag sökt efter i eveigheter) bara finns varranan termin (vilket förklarar varför jag inte hittat den), vilket betyder att den kommer finnas tillgänglig näste termin. WIIE, klass 177 mina vänner.. Är en after effects class, film effekter, har hört att den ska vara rolig. JAG LÄNGTAR!!!  Har även hört att det finns hopp om att 275 Film Production 2 kanske kan komma tillbaka. ÄR JAG GLAD ELLER ÄR JAG GLAD?!?!
Jag ÄR Glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0