Snyfft..

Saknade älskade familj. Varför e ni inte här med mig längre?? I två dagar har jag klarat mig utan dom nu, och det känns som en hel evighet.
Att ha dom här, och sen se dom åka var tufft.. Jag menar, innan har de ändå varit jag som har åkt iväg på mina små äventyr, jag har lämnat dom. Nu är det jag som har blivit lämnad, dom som har lämnat mig. uush det känns nästan värre. Plus att tiden har gått så sjukligt fort.
Just nu saknar jag min familj, mina kompisar och alla andra där hemma sjukligt mycket..

Men men, Idag kom resterande roomies hem, Elise är nu komplett! Det känns bra.
Alla har haft ett riktigt bra springbreak, GÖTT det är så det ska vara :)

Hooj


Kommentarer
Postat av: Annis87

Hehe.. Du kommer snart hem igen så det är bara att stå ut :) Men tiden går som sagt så fort :)



Puss o Kram

2010-04-03 @ 15:20:37
URL: http://annisj.blogg.se/
Postat av: Peter Nilsson

Även jag saknar din familj....och dig!

2010-04-05 @ 11:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0