OJ, jävlar nu skriver jag IGEN! (10 år sen sist)

Welcome Back!
Just nu befinner jag mig i soliga Californien (njä nu ljuger jag faktiskt, här e det nämligen natt) 
Men nu är det så att jag har bestämt mig för att jag ska börja blogga igen. OH MY GOOD vad det har hänt mycket.
Nu när jag kommit tillrätta ska jag försöka att skriva ialla fall någon dag i veckan (just to keep you guys updated).
Enklast är det om jag börjar ställa några frågor till mig själv (?!) ööh? JA precis!
Vad har nu hänt?
Vad har jag gjort?
Hur har jag det?
Jotack jag har det riktigt bra faktiskt. Jag har nästan glömt allt vad kallt heter (det är nu ni ska bli lite små avis), man kan nästan tro att jag lever i paradiset (lägg märke till ordet NÄSTAN!) det finns liksom vissa begränsningar, en av dem är pengar och den andra är skolan! Pga detta kan man inte riktigt njuta fullt ut..

Eftersom jag hamnat väldigt efter i mitt bloggande så tänkte jag faktiskt bara sammanfatta lite:
(det viktiga har jag redan berättat för alla jag känner ungefär 30 ggr känns det som)

 Har skrotat mina andra bloggar och kör enbart på denna nu.
 Har upptäckt att jag inte vill hem men att jag fruktansvärt gärna vill ha hit alla jag känner!
 Shoppat massa på State Street
 Kommit på att Starbucks och victorias secret kommer göra mig fattig (Nu även wet Seal)
 Ätit världens godaste glass på Yoghurtland
 Handlat massa
 Börjar bli fattig
 Fixat ett fint bankkort med Betty boop på.
 Blivit kär i Canon 5D (värsting kamera)
 Fått A på mina senaste 5 assignments
 Går i en klass med massa snygga amerikanare
 Upptäckt att amerikanare e trevliga men korkade.
 Beachen
 Tagit massa bilder
 Festat massa (IV)
 Gått på amerikansk fotbollsmatch.

Nej herregud nu kan jag inte skriva mer. Allting här har ju blivit lite av en vardag. Så det är svårt att filtrera ut vad som är kul att läsa om. Och så tänkte jag slänga in ett passande ordspråk
(eller vänta nu lite... nej? detta e inte ett ordspråk? eller jo, nej? eeh whatever)
"Kan inte beskrivas, Måste upplevas.." fattar ni vad jag vill ha sagt eller?? Kom hit och upplev!

Jaha, men vad SKA nu hända för kul då?
-Jo jag ska uppleva Amerikanska haloween,
-Ett antal mer kuliga fester
-Spela in en zombiefilm i FilmProduction klassen 
-åka till: Disney Land
-Six flags
-Holywood
- och Los Angeles

Nej nu tänkte jag runda av lite, en sista sak bara...
SKICKA MASSA MASSA BREV TILL MIG :)

Sandra Ohman
2045 Elise Way
93109 Santa Barbara
CA USA


Bilder kommer sen! Over and out!


Kommentarer
Postat av: Hänna

Vad roligt att du ska börja blogga igen, sånt gillas av mig :D Blogga minst fem gånger om dagen! God natt, syns nog imorgon i Dac Lab!

2009-10-06 @ 09:02:13
URL: http://hanna21.blogspot.com
Postat av: Sandra

HAHA, ja det skulle isf vara att jag bloggar 5 ggr under audio lektionen på måndagar :P THATS IT.. See Yaa tomorrow !

2009-10-06 @ 09:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0