Detta blir det andra inlägget sen jag kom hit (duktig)

Hej Hopp, nu sitter jag här på skolan och väntar på att få ha min första och ända lektion. Undertiden tänkte jag att jag skulle passa på att blogga lite.
Jag har förresten nu kommit på lite fler saker att tillägga på min "Har hänt" lista..

 En läskig gubbe som nyss kommit ut från fängelset ville ha min mat! (japp han sa faktiskt det till mig) "I just came out from prison!" "Is it just coz im black???!"
 Ätit supergoda mini hamburgare (även kända som Sliders)
 Träffat massa trevligt nytt folk
 Badat (halvt måste erkänna att jag inte gillar alla saker som är i vattnet)
 Haft pizza kväll på stranden
 Varit med om att en fest stormats av poliser
 Har hamnat i dom bästa klasserna (enligt mig)
 Insett att skola faktiskt kan vara kul.
 Fått kasta massa mat för att kylskåpet gått isönder
 Har blivit lite småttberoende av "tyck-synd-om.sig-själv-när-man-pluggar-glass" (ben & jerrys) <3
 Jag har lyxat till det med att gå till salong o inte bara klippa mig.. Utan även att färga mitt hår (för första gången, dock tycker jag fortfarande att det blir bäst när jag färgar det själv, sålänge det inte handlar om slingor)

Ja, för er som inte har sett så kanske jag ska slänga in en bild? Eller vi säger såhär istället.. Nästa inlägg jag gör, blir ett bildinlägg :) massa massa bilder.
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0