Det är okej att gråta?

Idag ljuger jag inte om jag säger att jag har lidit igenom hela dagen! Jag hade faktiskt tänkt skriva lite om min fantastiska födelsedagshelg, men jag tror att jag skjuter upp det en aning..

Det började med att jag vaknade och gjorde mig klar och sen lyckades jag äntligen logga in på skype en stund (piss Internet), då såg jag att min söta mamma var inne. Så bara en kvart innan jag skulle ta min buss berättade hon att min älskade gamlamormor dött kvällen innan (på morronen för dom). Jag börjar storböla, och just då när jag behöver min mamma som mest så stängs internet ner och det går inte att ansluta igen. Jag missade två bussar och kom försent till skolan. Jag grät o grät och grät och jag kunde inte sluta, tur jag var hemma själv så ingen hörde mig. Så ungefär halva dagen idag har jag försökt hålla tårarna inne för att inte skämma ut mig själv. Hursomhelst så kom jag på andra tankar när jag träffade Moa i skolan, sen gick vi o skulle komma på något att handla till Hanna eftersom hon fyller 21 idag. Vi var så fruktansvärt fantasilösa så hon fick ett presentkort och lite marängsviss… (men utan maränger). Sen gick vi och såg zombieland på bio, lite underlig film, men rolig var den. GRATTIS HANNA! Hoppas du haft en bra dag.

Nu sitter jag här igen, har kollat igenom bilder på min söta älskade gamlamormor och resten av min familj. Insett hur mycket jag saknar alla. Har blivit lite tröstad av Tina och det känns lite bättre.

Det är som alla säger Gamlamormor har det bättre där hon e nu, och jag vill inte att hon ska komma tillbaka o behöva lida, MEN FYFAN VA JAG SAKNAR HENNE.!  HELT OTROLIGT MYCKET.

Nu ska jag lägga mig i min säng o tycka synd om mig själv. Oroa mig för min midterm nästa vecka, sakna alla där hemma, tänka på hur kul det ska bli imorron med manikyr och middag med alla tjejerna i mitt hus..

Saknar er där hemma jätte mycket, hoppas ni alla mår bra!


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Annis

R.I.P Gammel mormor.. Tänker på dej Sandra <3

Och vi saknar dej oxå fruktansvärt mycket :) Men skönt att du snart kommer hem igen.. :)



Pöss o Kram

2009-10-29 @ 01:36:58
URL: http://metrobloggen.se/annis87
Postat av: Sandra

Tack annis, Miss you <3

2009-10-29 @ 01:45:26
URL: http://rumpnissen.blogg.se/
Postat av: Hanna

:(:(

2009-10-29 @ 02:28:02
Postat av: Moa

Åh Sandra! =( If you need anything..

2009-10-29 @ 18:03:18
Postat av: Raghdaisawesome

Ohhhh sweeety....du vet att jag finns här om de nått...and even if you're 10000000 miles away you are and will always be my Sundra

2009-10-31 @ 09:44:30
URL: http://raghda.blogg.se/
Postat av: bästis

tänker på dig! <3

2009-11-01 @ 13:56:42
Postat av: Sandra

tack alla <3

2009-11-02 @ 01:39:51
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0