Nostalgi och Hemlängtan

GUUUD jag sitter här nu och kollar på massa bilder o lyssnar på gamla låtar. Shiit vad jag får hemlängan och så blir jag helt nostalgisk. Gamla tiderna, Det var tider det.. Då när det bara var att leva livet utan att tänka på ansvar och allt vad det heter.
Det händer nya roliga saker hela tiden som man kommer att minnas på samma sätt senare, men ibland kan man inte låta bli att sitta och tänka tillbaka och bara le åt hur kul och bra man hade då. Just wonderful!
Just nu lider jag av hemlängtan så det skriker om det. Fy vad skönt det ska bli att komma hem. 
Jag har ju det så jävla bra här, men… det är inte samma sak,.. NI är ju inte här.
Mina älskade vänner och min älskade släkt och familj som alltid finns där/här (?!) för mig.
OOH JAG VILL HEM, NU NU NU NU..!!!!JAG SAKNAR ER..!!! OCH INTE LITE HELLER SKA JAG BE ATT FÅ TALA OM.!!(men.. sen vill jag konstantera att jag vill tillbaka hit sen igen, men det är inte precis vad jag tänker på just nu)



mamma o pappa (och Linus i bakgrunden man han syns inte..)  <3


34 dagar kvar mina vänner!!! 34!!!!!! SEN KOMMER JAG HEM :D
Det klarar vi, lätt som en pankaka, 34 dagar bara...

NU, ska jag sova.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: annis

Yahoo.. Fy va jag längtar :)



Puss

2009-11-11 @ 02:16:07
URL: http://metrobloggen.se/annis87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0