Såhär firas födelsedagar i USA!

Jaha, nu tänkte jag skriva om min födelsedag men eftersom det inte är så interssant att läsa om så ska jag FÖRSÖKA att sammanfatta mig kort och sen komplettera det med lite bilder :

På lördagen firade Kyran Mill (sångare i ?? ett lokal band) sin 21 födelsedag på MuddyWathers cafe, Det är ett jättemysigt place (cafe/bar) där lokalbanden brukar spela. kl 12 när spelandet o minglet var slut drog Kyran med oss och alla andra till en jätterolig efterfest bara ett block därifrån. Efter kl 12 så var det tekniskt sett min födelsedag. Så jag fick massa kramar o grattis, vi snackade med massa roliga människor, Kyran lärde mig: the explosion hälsningen HAHA, sen snackade vi med SkateBoard Guy. MIIIN SKATEBOARD GUY. Han var lite full, lite söt, o lite klängig. Dock var han inte värre än Big Guy som började ta mig på röven o allt, USH, han var lite små sliskig. Och sen när big guy och the gang skulle gå så försökte dom få med oss till ytterligare en fest, och efter lite protester så slutar han tjafsa, MEN då tar han tag i lilla Moa och bär iväg med henne.  Medan Hanna vinkar hejdå till henne springer jag as garvande efter dom och skriker att killen ska släppa ner henne. Tack och lov för det. Han släppte ner henne o sen gick dom vidare.
Vi träffade vår söta klasskamrat också påvägen till MuddyWathers då han tvärbromsade med sin cykel vid sidan om oss o hälsade o kramade o tyckte det var kul vi skulle till samma ställe. Under kvällen var han festens fotograf. Påvägen hem sen ungefär sådär vid 4 tiden försökte han skrämma oss, sen frågade han ifall vi kunde ta oss hem safe, och ja det kunde vi så han fick cykla vidare hem. Dagen efter (tekniskt sett fortfarande min födelsedag) så var det nästan omöjligt att skypa med någon för man hörde inget, däremot så skrev jag med familj, släkt o vänner på msn. Riktigt kul.
(HEMLÄNGTAN <3)
Sedan gjorde jag Hanna o Moa oss klara för att åka till deras amerikanska vänner i IV (feststället) men istället för fest så blev det Pumpkin carving. Det var lite ovanligt, men riktigt trevligt. Och innan vi blev hämtade så började Moa o Hanna sjunga och sen fick jag 20 dollar GiftCard på Yogurtland. TAACK :D
När jag sen kom hem sen kom hela Elise house intågandes med tända ljus tårta som det stod mitt namn på o ett brev sjungandes Santa Lucia, sen gick det över i Happy Birthday eller något liknande. Riktigt god tårta, en dikt som inkluderade att jag skulle få manikyr och att vi skulle ut och äta. Så bara någon dag sen gick vi och åt jättegod mat på ett ställe nära där vi bor.












If my friends and my family and relatives were here, it would be the best day for a reeeaaallly long time.. Miss you.


Kommentarer
Postat av: Annis87

We miss you more <33

2009-11-04 @ 21:37:05
URL: http://metrobloggen.se/annis87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0