Blogg nörd... som aldrig skriver, hur går det ihop?

Ja nu bloggar jag igen då. Anledningen till att det inte har blivit så mycket bloggande på sistone är väl för att jag har haft fullt upp med jobbet. Yee you heard me. I´ve got a job.
Eller ja, ett sommar jobb bara men jag trivs riktigt bra känner ju dom flesta här (eftersom detta är 3:e året i rad) allt började när jag slumpmässigt fick min praktik genom skolan här.. Riktigt roligt.
Sen är det så, att jag är trogen läsare av andras bloggar, ska vi nämna någon så tar vi: Ronja, Raghda, Jessica, Annis.. har någon av dom bloggat på läänge? hmm NEJ. Tråkigt tråkig
Antar att sommaren är en sådan period där man mest håller sig ute och borta från datan. Så fort jag får lite tid över och känner att nu vill jag faktiskt blogga (och det ser ni ju hur ofta det är) så gör jag det helt enkelt.
Under sommaren har jag ju fullt upp, och nu är det så att jag har gjort två nya bloggar.. uuuh

En engelsk, där jag ska FÖRSÖKA skriva allt på engelska, lite allmänt om hur det är att leva och bo i USA. Lite om min resa helt enkelt fast på engelska !!!  (klicka här)

Och en som kommer vara nästan exakt som en dagbok, där jag bara skriver vad som hänt under dagen /veckan.. på svenska. Min nya blogg kommer i alla fall vara mest tillägnad Jessica, så att hon kan ha koll på mig alltid.
Hon har ungefär gjort likadant :) Liksom det skiljer 8 timmar mellan mig o alla andra, då är bloggen ett utmärkt sätt att ändå kunna få ta del i vad som händer o.s.v.

Jessicas nya dagboksblogg (klicka här)
Min nya dagboksblogg (klicka här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0