För jag har tagit studenten!

Nu är det gjort. Nu är det över.. de 3 åren på Vipan, studenten, allt!
Det känns rätt surt, och vi har kommit fram till att vi inte kommer inte att sakna skolan, utan bara alla minnen som vi har därifrån. SNYFFT.
Och studenten ”the big day” helt perfekt, jättekul. Skulle nästan kunna ge vad som helst för att göra om det!
Men nu ska man inte tänka på det förflutna, nu ska vi se framåt !
Och vad väntar nu då? Jo först 3 veckors sommarjobb, o tjäna massor med pengar, sen hoppas vi på en riktigt solig sommar. Sen blir det även den årliga familjesemestern då vi brukar besöka Göteborg o lite andra städer (Y) tummen upp för det! Sedan i augusti bär det av till soliga California USA för ett års flitigt film production pluggande. Även om jag kommer sakna allting så grymt mycket, skolan, kompisarna, och helt enkelt ALLT så känns det som att jag kommer att få ett toppen år framför mig.


Skål på det!
I gonna miss you guys

Kommentarer
Postat av: Onjakt

Awe, så fina ni är! Tjejerna passade på att tafsa litta också ser jag... haha, inte lätt att ha en "rustad" hylla. Men vänta nu lite; Varför har killen Jeans på sig?! Får man ens ha det på studenten? Eller jag är kanske bara dresscode hjärntvättad. Och vart e skumpan? Cider räknas inte Sandra!!!

2009-06-14 @ 22:20:13
Postat av: Sandra

tackar :D asså fotot längst upp var fråpn champange frukosten på morronen, alla var inte ombytta då (inte jag heller) och drickan syns inte på bilderna ju. Hallå ska alla få tro att jag är alkis eller? IDA.. MIN MAMMA LÄSER MIN BLOGG !! haha

2009-06-14 @ 22:25:54
URL: http://rumpnissen.blogg.se/
Postat av: Ronja

Fy fan va vi e bra. Och jävlar va kul vi hade. Kommer sakna dig och Raghda Massor och lite till!!!!

2009-06-22 @ 21:25:44
URL: http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0