Shopping with Raghdaaaa :D

tror de va i Torsdags förra veckan som jag o Raghda fick för oss att åka ut o spendera upp studiobidraget (A)
Sagt och gjort, vi åkte till Center Syd och började direkt.

När jag sedan kom hem var jag pank, trött, men ändå väldigt väldigt nöjd.
Och så fick jag för mig att fota
vissa av sakerna o lägga ut dom på min blogg :)

köpte stövlar från din sko, linne, underkläder o  "kläning" från New Yorker,
Guldklocka från guldfynd (har alltid viljat ha, va typ rea så den va jättebillig),
Mascara (som enligt raghda va skit bra,) och tro mig, kollar man på hennes 3 meter långa, fylliga ögonfransar så kan man anta att den e rätt bra :)
Sen har jag just nu fastnat för head and shoulders shampoo, (lukat såå gott).


nej nu ska ja inte prata mer om vad jag har handlat,
Blev nöjd, och kan säga att vi åkte dit dagen efter åxå för att fortsätta handla, eftersom vi inte blev "klara" första dagen :)
Nu tror jag inte man kan vara mer pank än mig !


Tack för en trevlig dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0