Pank! och shoppingsugen

Ja, nu börjar detta med att leva utan pengar bli lite drygt. Jag måste verkligen lära mig att börja spara !
aaah men de e verkligen inte lätt när de finns såå mycket som man vill ha. Va på burlöv center i fredags och skulle hämta ut min lagade telefon. Såklart blev de en liten runda inne på shoppingcentret också, DUMT GJORT !
bl.a. gick jag förbi Ur&Penn där dom hade rea förfullt. Tyvärr blev de så att jag även gick in en runda och såklart hittade jag massa söta smycken jag ville ha :| JOBBIGT!

Men vad ska man göra.. Har man inte pengar så har man inte



Bara att stå ut till den sista.. Då blir de shopping time, men som jag sa.. Ska FÖRSÖKA att inte handla så mycket, kanske ska man sätta en gräns och bara ta ut så mycket pengar man ska handla för. Så blir risken för att handla upp alla pengar direkt mindre.. JA de måste jag testa .

Ha de bra Alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0