Du duger som du är!

Okej, idag hände något högst oväntat..


Jag kan börja med att berätta att jag har en vänn. Som jag har kännt hela livet. Exakt hela livet. Hon är väldigt speciell, rolig och verkar alltid så glad.

Idag, fick jag ett sms som gjorde mig väldigt chockad.
.
Något jag aldrig skulle tro att jag skulle få av henne. något som ingen vill höra av sin kompis. De e först nu jag inser hur BRA min kompis verkligen är, på riktigt. Och vad mycket hon har som gör henne till henne, hon är ett orginal, en helt underbar vän och hon har något som man fastnar för..

Och så helt plötsligt från ingenstans får jag det smset.. :|


Min barndomskompis kan inte bara försvinna :(  I need you, we need you, all of us need you.
Vi tycker om dig PRECIS som du är.. Gör det bästa av saken bara.. Vi tar oss igenom allt, tillsammans.
Du duger som du är. Det ända du behöver är att inse !





Det värsta är.. Jag har nyss börjat inse det..Förlåt,
DU ÄR BETYDELSEFULL ! Vill inte mista dig på några vis..


Kommentarer
Postat av: katarina

haha vad fin bild. Den tog du när du var med mej :D

2009-01-25 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0