Varför vara som alla andra?

Igår fick jag höra av en kompis att jag var onormal, dock så var detta på skämt. Men det var då jag började tänka efter. För det första : varför ska man vara normal? För det andra: vad är normalt?


Förrutom mitt utseende och min vikt så är jag väldigt nöjd med mig själv, nöjd med vem jag är, nöjd med mitt liv, mina vänner, min familj, ja? I princip ALLT.


Varför ska man vara "normal" när man är nöjd med sig själv? så om jag nu är nöjd och klassas som Onormal, VARFÖR ska jag ändra mig till normal? Till vilken nytta? Och än en gång: vad är normalt?


Asså seriously.. Jag fattar nada..

BE YOURSELF, BE THE ONE YOU WANT TO BE and FUCK THE REST !


Orka vara som alla andra, det är bara de opersonliga och svaga personer som räknar sig som "normala"  (som inte vågar/ vill sticka ut)

De övriga är unika ! Helt enkelt: inte som andra... ETT ORIGINAL

Be Proud ! Be yourself !


Me, Myself and I..

Kommentarer
Postat av: Raghda

Yooouu go girrl liksom om du e onormal vad är då nt jag?:P...hahah min klämmma...minns du?:P

2009-02-08 @ 00:28:25
URL: http://raghda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0