Ta tag i ditt liv Sandra

Herregud alltså, jag måste verkligen börja ta tag i mitt lilla liv.

För det första så är det så stökigt på mitt rum att man knappt ser golvet (faktum är att man inte ser golvet alls) ungefär ALLA kläder, skolböcker, sminksaker, o.s.v. pryder mitt golv som en stor tjock matta.

Denna röra gör att jag alltid tappar bort skolböcker, läxor, inlämningsuppgifter, viktiga papper m.m. Och med detta sagt kommer jag in på nästa punkt:


"för det andra" jag MÅSTE verkligen ta tag i Skolarbetena.. något jag är väldigt duktig på är att hela tiden skjuta upp skolarbete och sådant.

"eeh, jag gör det i morgon" "pallar inte nu, gör det sen" bla bla bla

VARFÖR GÖR JAG SÅ? Jag måste ju göra det någon gång, och tillsist får jag allting över mig, på en gång. *SUCK*


BLÄ på skolan. Jag är så fruktansvärt trött på allt, ex. stiga upp på morgonen, att behöva göra annat än att bara ha roligt,..... behöver jag säga med eller? :O

Men tyvärr funkar det inte så lilla Sandra Öhman.. Lär dig det !

Livet går inte ut på att ha kul. TYVÄRR (med stora bokstäver säger jag bara)


Och TYVÄRR har all min motivation till skolan försvunnit !
hmm vad ska det bli av mig? =)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Sandra.Om designen är klar så om du ville hjälpa mig att lägga in den på min blogg.Vet inte riktigt hur jag ska göra ;)

2009-02-20 @ 09:34:29
URL: http://louizze.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja precis :D

2009-02-20 @ 14:43:01
URL: http://louizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0