Photoshoot wiht Ronjaa

Igår på praktiken fick vi ut och fotografera med riktigt gamla kameror. (ANTIKA)
Det var rätt roligt faktiskt att lära sig den gamla tekniken eftersom vi inte lär oss så mycket om det i skolan. men man kan ju säga att de är lite mer invecklat med att byta film, man kan inte kolla hur bilderna blir, man har ingen mätare som berättar om bilden är tillräckligt ljus eller mörk.. Så om bilderna blev bra vet vi inte förrän VI har framkallat dom. Yes, thats right, jag och Ronja ska själv framkalla dom, (såklart med Stigs hjälp) Foto labbet Here we come ! Ska bli riktigt kul, vi ska "framkalla" dem i svart/vitt på stora papper som kommer bli värsta tavlorna, fett nice altså ! haha

Dessa bilderna har jag fotat med min lilla digitalkamera i själva "titthålet" i den "antika" kameran haha, så dom är inte så bra. Men det är ialla fall ett litet smakprov. Enjoy

=)

Kommentarer
Postat av: louise

Var ska jag skicka bilderna någonstans? Någon blandning mellan din och ragdhas designer :D

2009-02-12 @ 20:50:40
URL: http://louizze.blogg.se/
Postat av: louise

Jag har skickat nu ett mail till dig med två bilder och lite mer vad jag vill ha med i bloggen.Tack så mycket i förhand :D

2009-02-13 @ 18:31:24
URL: http://louizze.blogg.se/
Postat av: Annis

Snygga bilder =)

2009-02-25 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0