Photo and drugs with Raghda :D

Idag träffade jag Raaghdaaaa :D vi drog till Staffanstorp o skulle fota till mitt projektarbete,
man kan säga att vi hade rätt kul haha ! (men iofs: GÅR de att ha tråkigt me Raghda?.. I DONT THINK SO !)
Först käkade vi på "Pizzastugan" haha jävla namn, men goda pizzor som hade kunnat mätta hela sverige :) vääldigt stora.. (men måste bara säga att Eslövs pizzor e godare på Gullex)
Raghda vi måste dra dit, du kommer älska dom :)

 Sen drog vi hem till Raghda och skulle fota bilder där hon var ledsen, jovisst de är ju så lätt att få henne till att se ledsen ut.  jaja, hur som helst hon fick ställa sig att hacka lök.. Blev faktiskt fiktigt bra, både löken och de sorgsna bilderna:)

Sen kom det värsta.. Vi tog alla våra saker (flaskor, knarket, ciggen m.m.) och drog till värsta tunnlen. Shiit va läsktigt altså. Det var typ helt öde.
Helt mörkt, helt LÄSKIGT, + att när vi väl kom dit var de super mörkt.. WHAAAAA !
O Såklart gjorde Raghda inte saken bättre genom att berätta om våldtäckter som skett där, och att uteliggarna / alkolisterna brukade ha denna plats som värsta "mötesplatsen"
Svin kallt var det också, speciellt för raghda eftersom jag sa till henne att hon skulle ha kjol på sig, upps MY BAD.
Stackars määnniskan blev ju nästan helt blå :)

Men bra bilder blev det :) dock så måste jag ta om dom i lite bättre ljus eftersom min KAMERA SUGER BALLE !!

Thanx for a fun day Raghda <3


ett smakprov på en av bilderna :) bra va?


Kommentarer
Postat av: Ronja

Sjukt snyggt :D Jag vill se dom andra. Fatta vad bra det kommer bli. Du kommer få MVG!

2009-02-05 @ 14:53:58
URL: http://ronjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0