Had a photoshoot with Jessica today

Alla hjärtans dag idag.. Jag färstår mig verkligen inte på de folk som sitter hemma och deppar på alla hjärtans dag.
Ja okej? du är singel. so what?.. Alla hjärtans dag är en dag.. en helt vanlig dag egentligen liksom om man tänker så man gör inget stort av det mer än kanske någon gåva och lite mys. Jaa? tillbaka till singlarna. Varför inte göra något istället för att sitta hemma och ruttna. Gå ut, träffa någon, kompis, familj, någon du bryr dig om. Ha roligt. NÅGONTING, men för guds skull SITT INTE HEMMA OCH DEPPA.. vad tjänar det till?

Min alla hjärtans dag har varigt perfekt. Jovisst saknar man någon att bara vara hemma och mysa med ibland. Men att spendera hela dagen med sin bästa kompis är verkligen inte så dumt det heller. Det är verkligen BÄST :)

Ett tag fick vi för oss att vi skulle ut och fota i mörkret Så jag började fixa Jessicas hår, hennes sminkning, sen gick vi ut och kom in nästan lika snabbt igen (KALLT)
Så bestämde vi att vi ska ut och fota i snön i morron istället, när det är ljust :)


Jessica Pysen.. du är ett pisstryne !  <3<3 Love Yaa


Kommentarer
Postat av: Emelie

Faaaan vad fint :)

2009-02-15 @ 20:23:18
Postat av: Louise

Den blev jättebra :D Det enda är väl att headern och inläggen ska ligga jämt så formen blir oval.Annars är den super.Fixar textstil och sånt själv :D

2009-02-18 @ 06:59:13
URL: http://louizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0