Nudlar är det bästa som finns.

Hejhej, dålig uppdatering, jag vet jag vet.
Liten snabb checklista nudå.

- Har pratat med min mamma idag, God i miss her!
- Klass registrering för andra terminen klar.
- Boende för nästa termin: klart, kommer bo med både amerikanare och svenskar.
- Haft Amerikanare på besök för o kolla på huset när vi alla nyss vaknat och huset var….mindre städat.
- Fått ett fint vykort från min kära faster. (på årets äpple tavla i kivik)
- Fått gott Schweiziskt choklad från Chaterine (när hennes paket hemifrån äntligen kommit fram).
- Haft vår final assignment i cinematography (KUL) jag ska definitivt läsa 2:an också.
- Vet hur mitt schema för andra terminen kommer se ut (bra schema)
- Kommer ha max två lärare till mina 4 lektioner, varav en har jag haft innan och han är jätte bra.
- Slut på pengar (Men nu råkar jag ha sån tur va att hela mitt skafferi e fullt med nudlar)
- Fick ett paket av mamma o mormor med Swedish candy. Tack!
- Inne på sista veckan i skolan, (vilket faktiskt är tråkigt)
- Insett att det bara är 2 veckor tills jag kommer hem.
- Haft Elise Houses första riktigta party, riktigt kul. (Blir en sista fest nu på Lördag innan alla flyttar åt olika håll också)
- Ätit supergod Thanksgiving mat på i skolan.
- Firat Thanksgiving med svensk taco kväll!
- Har upplevt Black Friday. Och skumma typer på resturang som fick både mig o Tina att fly i panik.
- Fått julkänsla så det skriker om det, (bara snön som fattas, jag blir BESVIKEN ifall det inte är snö när jag kommer hem)


Just nu kommer jag inte på mer faktiskt…
Lite bilder kanske, jatack!
Enjoy.


Denna bilden har jag faktiskt snott från facebook. Det är inte min bild, och jag känner inte människorna i den, men det är såhär det såg ut när vi fick Thanksgiving lunch i skolan.




Såhär ser jag ut, för er som skulle ha råkat glömt det alltså.


Såhär ser det ut kl 6 på kvällen när vi ska gå hem... 6 PÅ KVÄLLEN LIKSOM?! =kolsvart.


Kommentarer
Postat av: mamma

ja vadå? här är det ju mörkt kl 4 på kvällen.

Blir väl kul att komma hem? puss

2009-12-02 @ 05:57:01
Postat av: Sandra

Hehe, ja det ska bli kul att komma hem. Det är ju mysigt när det är mörkt. PUSS

2009-12-02 @ 06:29:06
URL: http://rumpnissen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Wii, du har bloggat igen! =) Mer sånt! Ses i skolan imorgon! Sista gången vi har editing I :(

2009-12-02 @ 06:51:02
Postat av: Sandra

Snyyyffttt...!! Tur vi ska läsa editing 2, MEN jävligt synd att vi inte har Michael.. :(

2009-12-02 @ 07:02:19
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0