Byee America!

Wow! imorron kl 1 lokal tid tar jag mig till LA för att sedan åka vidare hem till sverige..
REPEAT: WOOOOW, var tog all tid vägen? alla månader? dom bara sprang iväg! Herregud..
Ialla fall, måndag (svensk tid) kl 7.40 pm är jag i Köpenhamn.
Ingen telefon har jag heller..
Just nu har vi som e kvar i Elise House bjudit in lite folks o sitter o dricker vin o sånt. Min o Steffs plan är: VAKNA HELA NATTEN i hopp om att vi ska kunna sova under hela den olidliga flygresan mellan Los Angeles och Schweiz (13timmar)
13 Timmar i streck på ett flygplan herregud säger jag bara...
Planet från LA går lokal california tid 7.40 pm och (tyvärr) jag känner på mig att jag strax kommer däcka och sova gott hela natten :) (vara vaken mer än ett dygn i streck är inte riktigt min grejj)

Iaf packningen är så gott som klar, bara de saker jag ska använda i morron bitti som ska packas ner (och sängkläder o lite sånt). Allting är klart med min house manager så det är bara att sticka när jag e klar.

I wanna go hoome :D och så sitter jag här o väntar på att jag ska få reda på mina betyg..Förmodligen kommer jag inte få dom förrän 4 januari..

Okej en sista sak innan jag slutar.... Nu har Tina åkt, och maria, och det känns jäääätte super tomt i vårt rum... Jag kommer helt klart sakna mina roomies.. Well.. jag får nya.. Men ändå!

Sandra säger: Hoojj!

BTW.. Jag e itne brun...

Kommentarer
Postat av: Annis87

Welcome home <3<3<3

2009-12-13 @ 22:57:19
Postat av: Miiiaolsen

söt blogg !(:

2010-01-03 @ 22:07:13
URL: http://marslammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0