Jag lever !

ja, nu har jag fått sådana där klagomål igen: Meeen Sandra du uppdaterar ju inte din blogg.......
Och sanningen är att jag inte alls har haft tid och lust att skriva något, jag vet ju inte heller vad jag ska skriva om. Och skriva ett inlägg byggt av massa struntprat som egentligen är helt meningslöst är ingenting jag vill ha på min blogg. Sådant brukar oftast bara bli så utdraget och jobbigt. Hur som helst lovar jag att jag ska försöka ta mig i kragen och uppdatera lite oftare. Men det är en sak jag inte förstår, varför sitter folk inne och läser bloggar nu när det är så fint väder ute?  Ut i det härliga vädret istället och låt bloggarna vila lite tills någon dag då det blir lite mer småruggigt ute. Men i och för sig, jag vet inte om jag hade kunnat låta bli att läsa bloggar så länge.. jag menar.. det är faktiskt ganska kul :)

I alla fall så undrar jag nu om någon därute har förslag på vad man kan skriva om?
jaja, det var allt från mig sålänge.
 CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0